هشت گزینه استراتژیک توسعه گردشگری در کیپ تاون

هشت گزینه استراتژیک توسعه گردشگری در کیپ تاون

صنعت گردشگری در جهان، امروزه در حالی به‌عنوان مهم‌ترین بخش درآمدزایی بسیاری از کشورها محسوب می‌شود که در آمد حاصل از آن، طبق آمار به‌گونه‌ای کاملاً نابرابر تقسیم می‌شود. به طوری که 50 درصد از درآمد حاصل از این صنعت تنها به 7 کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و اتریش سرازیر شده و

متن کامل…

سیاست های راهبردی توسعه گردشگری در آلمان

سیاست های راهبردی توسعه گردشگری در آلمان

صنعت گردشگری در آلمان- به‌عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا – در سالهای اخیر همواره با روند رو به رشدی روبه‌رو بوده است. این کشور هم اکنون با برخورداری از 6 هزار و 135 موزه، 366 سالن تئاتر، 34 پارک مخصوص گذران اوقات فراغت؛ 45 هزار زمین تنیس، 648 زمین گلف، 122 پارک

متن کامل…

جایگاه صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی

جایگاه صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی

در چند دهه گذشته، بسیاری از کشورها به توریسم به عنوان وسیله ای برای ارتقای توسعه و رشد اقتصادی نگاه کرده اند. توریسم تلاش کرده که دومین صنعت بزرگ جهان شود به طوری که بر اساس آمار شورای سفر و توریسم جهانی (WTTC) قریب چهار درصد از تولید ناخالص جهانی در سال 2005 میلادی مربوط

متن کامل…